Madde

Slut på ledigheten och in i verkligheten

Publicerad 2011-05-02 20:05:10 i Allmänt,

I dag börja jobbet med en rivstart. Fick ett samtalvid 7 när jag precis hade gått upp. Då va det en kollega som fått ett samtal om att det är ett barn påp skolan som är ledsen.Så det va bara att skynda sig på att ta sig dit. Föräldrarna hade glömt att det va stängt i dag för planering.
Sen kl 8 så börja vid med kvalitetsredovisning och allt va det heter. Så tröttsamt i mellan åt och mna är inte van i verken kropp eller knopp att sitta still och tänka hela dagen.
Men vi överlevde och fick klart allt nu får vi se om vi gjort rätt eller om det blir att göra om????

När jag kom hem drog vi till Uppsala och handla olja och lite sånt till bilen, nya cykeldäck blommor och lite så.
Nu är det kväll ochjag ska slappa lite i kväll och inte göra nått. Träning får vänta till i morgon en vilodag kan va bra.

Hej på er

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2011-05-04 15:01:36

Önskar att det funka med att servera dom först, men E har en förmåga att då ställa sig och gnälla vid mig och vilja äta min frukost. Så det bästa är att försöka slänga i sig frukosten så fort som möjligt så det snabbt är avklarat :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela