Madde

Liten samanfattning av helgen

Publicerad 2011-05-23 20:43:20 i Allmänt,

I lördags morse åkte jag ut till Vätö närmare bestämt Jennys Land. Vi vart 7 tjejer som sola, snacka massa skit, åt och drack gott. Vi satte ute till kl va 2 eller då gav jag upp och gick och la mig. Vi spela ailias,Vi va tre lag från böjan men ett hoppa av och gick och la sig så det vart jag och Anna mot Minna och Jenny kvar. Tyvärr vann vi inte men det va trevligt ändå trotts lite höga toner i mellan åt.

Oliver va med mamma och pappa i stan och fick välja sin födelsedag present och det vart fotbollskläder. Sen gick dom och åt middag på Hard Rock café.

I går hämta jag hem mina små liv från torpet och vi åkte hem och hade en mys söndag. Lite parklek och lite fix ute sen somna jag sött på kvällen kan jag lova.

En kort sammanfattning av min helg.


Mina tjejer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela