Madde

4 arbetsdagar till har gått....

Publicerad 2011-05-12 21:30:58 i Allmänt,

och nu är det helg för mig. Så himla nice =). Inte hänt så mycket i veckan jobbat,tränat lite möten ja lite som vanligt om man säger så.

Vi skulle avsluta denna dag uppe på laidet med oliver och hans skola. Dom har varit där hela dagen och så skulle det avslutas med att alla föräldrar kom så skulle det grillas och bara ha det mysigt ihop. Men när vi åker upp ser vi hur svart himlen är över Rånäs och vi sa det blir nog ingen grillning,mycke riktigt ju närmare vi kom såg vi hur mycke det hade regnat där.När vi va framme stod alla i en klump vid vägen och bara vänta på att deras föräldrar skulle komma och hämta dom.
I det stora hela hade dom haft en toppen dag men på slutet hade regnet ,åskan och blixtrana kommit. Så typiskt när det vart så fint väder tidigare i veckan.

Så har vi lillplutten, han har haft en liten fas av magont och rädsla här hemma på kvällarna. Rädd för att det ska börja brinna i huset på natten och tankar på vart vi ska ta vägen om det skulle börja brinna.Han gråtter och är rädd och det hjälper inte riktigt med vad vi säger men till slut sommnar han i sin säng eller vår om vi är brevid.
Men sen sover han hela natten så det är ju skönt så han inte behöver drömma massa otäckt.

Nä nu ska jag göra det sista här hemma innan jag ska lägga mig i sängen och hoppas på att tv1 eller tv2 har något bra att visa. Våra kanaler går inte att se och R har jobbat natt och nu är han borta men i morgon skulle han ta sig upp på taket och vrida i antennen. Han trodde att det hade med den att göra nu när det blåst och så.

Ha det bäst alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela