Madde

Sprotlovs vecka

Publicerad 2011-03-03 21:04:16 i Allmänt,

Det har varit sportlov denna vecka och det har varit lugnt och skönt på jobbet.Det är så härligt med lov för man hinner mad alla barn och kan göra lite roligare saker.
Vi blev inbjudna till Bålbroloppet i tisdags och dom flesta branen åkte skidor. Dom som inte hade egna lånade och hade sig.

Onsdag-Torsdag hade vi övernattning med 24 st barn. Vi börja med middag sen blev det en tipsrunda i dom kusliga koridorerna (tillsammans med skolspöket) med bara små lampor vid varje fråga. Sen blev det lite fix och trix innan vi satte i gång filmen Lassemajas dektektivbyrå. Det va så kul för det va ingen som oja sig eller sa nej inte den. Alla titta och tyckte den va bra. Är ju svårt att hitta nått som passar alla men denna gång lyckades vi, JIPPI.
Blev inte så mycke sömn 4,5 timme då det fanns två tjejer som va på riktigt flams och trams humör. Fick tyst på dom 00:30 och 05:00 vakna dom och börja typ där dom sluta,JÄSP.

När jag hämtade Oliver i dag så hade han åkt 3 km spåret med skidor på fritids och han va så stolt. Han ville att vi skulle ta oss dit igen.Men passa inte så bra i dag men jag tog me dom ner på isen och så låna jag ett par skidor till William från jobbet. Så dom åkte båda två. William har dock en latmask i sin kropp och det vart snabbt jobbigt.
Nästa år får det bli ett par varsina skidor i julklapp.
Tyvärr dog min telefon när vi va där men han få två bilder allafall. Hade velat få med solnedgången det va så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela