Madde

Karlsson på taket

Publicerad 2011-03-06 16:30:19 i Allmänt,

I dag tog vi oss in till stan och gick på Oscars teatern där vi såg Karlsson på taket. Den va bra och dom va duktiga.Killarna gilla den,själv hade jag tyckt den skulle va bättre om det va från filmen. Det här kändes lite mer morden.
Sen blev det inhandling av vårskor till killarna på stadium.

Det har varit en härlig helg som jag tänker avsluta med ett jumpa pass. I morgon är det jobba kl 06:00 som gäller igen.




Olivers skor han valde med knytning så nu blir det till att öva så han kan knyta dom till våren


Williams skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela