Madde

Överaskningen

Publicerad 2011-06-13 20:27:27 i Allmänt,

I lördags va den stora dagen. Sen i januari när Pappa fyllde 60 år så har mamma och pappa vetat att den 11 juni ska dem se till att inte boka upp för då ska vi göra något med dem. En gemensam present för mamma fyller år i oktober.
Vi har haft många förslag hit och dit på vad vi skulle göra.Mamma har undrat och frågat men inte fått några svar förens onsdagen den 1 juni dock bara att vi skulle hämta dem vi halv nio.

Den 11:e kom och min familj och brorsans familj hämta dem vid halv nio på torpet och tog bilarna in till tekniska där vi ställde bilarna. Sen hoppa på tunnelbanan mot Östermalmstorg för att sen ta en promenad ner till Nybroplan. Där tog vi båten vid halv elva och åkte ut till Fjäderholmarna.


Väntar på att båten ska komma


Grabbarna är otåliga och tycker vi kan få gå på nu.


Båtresan

Väl frame så gick vi och kolla runt lite. En liten och fin ö. Stanna till på fiskemussét lekte lite i parken kolla in glassboden,smedjan och träateljen. Sen vart det picknick vi vattnet och lite badande för dom små.



Vid halv tre tog vi båten tillbaka mot stan. Det blev en promenad mot kungsträdgården och en sväng igenom till T.G.I fridays. Vi fick ett jätte bra bord ute och nära staketet så när det vart lite spring i bena så kunde de hoppa över och kolla in fotbolls matchen som var nere i dammen. När det va paus fick även barna springa av sig och spela lite boll.
Sen tog vi oss en promenad genom stan och upp till tekniska för att åka hem. Det vart en heldag och mamma och pappa va så nöjda. Tur med vädret hade vi hela dagen också.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela