Madde

Sol,sylt och promenad

Publicerad 2011-07-19 20:45:26 i Allmänt,

Jag så har denna dag gått. Killarna fick kompislek och jag ja va har jag gjort. Jo det blev lite hallonplock, rensning på biluppfarten från massa ogräs,lite fotbad och fixa av fötterna  ute i solen. Alltså två flugor i en smäll,tummen upp :).
Så nu på kvällskvisten blev det en lång skön promenad med Mia och till sist har jag nu gjort en satts hallonsylt av hallonen jag plockade i morse. Nu blir det slapp

Ha en bra kväll alla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela