Madde

Siaröfortet

Publicerad 2011-07-20 21:05:10 i Allmänt,

I dag packa vi lite picknick och paka in oss i bilen och åkte mot Östanå. Där möte vi upp Familjen Roberts.Vi tog färjan ut till siaröfortet. Det gick fort och smidigt över. Vi börja med att kolla in fortet och killarna tyckte det va mycke spännande. Man kunde gå in i fortet men det gjorde vi inte i dag får bli nästa gång. Efter vi gått runt och tittat så gick vi och satte oss vid vattnet och hade lite picknick,bad,glass stund,mys och så massa prat så klart. Innan vi tog färjan hem igen så tog vi oss en runda till uppe på fortet.

Tack familjen för en toppen dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela