Madde

Hallstaviks badet

Publicerad 2011-07-25 09:47:37 i Allmänt,

Söndag och vi hade planer på att åka till Hallstaviks utomhusbad. Dem hade lovat sol och fint väder, men när vi vakna så va det mullet och blåste som bara den. Jag blir så trött på svensk sommar, verkar inte som det ska bli bättre den här veckan heller.
Men jag vi packa i hop oss och hämta ungarna och åkte i väg i allafall. Vi va rätt själva där kan jag säga Andres och Mia med barn va där oxå. Det va ju varmt i vattnet så man fick hålla sig där i.
Hade det inte blåst så mycke hade det blivit en skön dag för solen kom tillslut.

När vi kom hem tog vi oss en paus en stund och sen åkte vi ut i skogen och plocka lite av skogens guld och det fick blie en smarrig kantarellsås till köttet vi grilla.

Vi avslutade kvällen med att gå ner till sjön och flög drake.Killarna köpte en drake förra veckan när vi va i Täby C och kolla runt lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela