Madde

Vardagen är här

Publicerad 2011-01-14 10:20:03 i Allmänt,

Så har man jobbat en arbets vecka och vardagen är i gång igen. Innebandy träningar lämna/hämta på skola/ dagis.
Inte haft så mycke ork att skriva i veckan blivit lite koll av mail och lite så sen slapp på soffan eller målning av ena hallen.
Fredag i dag och jag är LEDIG. Har dammsugit och skurat golven.
William och jag har bakat en kladdkaka till eftermiddagen då Jenny kommer på fika med söt lilla Nova. Nu väntar William på sitt lekbesök som ska komma. Han har beställt våfflor till lunch så jag får väl börja förberda det snart så jag kan mätta deras små magar.

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela