Madde

Tråkiga dagar

Publicerad 2011-01-06 18:20:46 i Allmänt,

Inte hänt mycke dom senaste dagarna. Bara vart hemma och gjort typ ingenting. Blev en sväng till backen i går med Mia,Anton och Ella. Sen bara tråkigt.
Jenny ringde i dag och undra om jag skulle med på bio på dan, men vågade inte ge mig ut i fall det skulle bli oväder.Så farligt vart det inte men dock kom det en del snö.
Det fick bli ett litet kort i dag ,Oliver ska på kalas på lördag så jag gjorde ett kort till födelsedags barnet.
Snart bli det lite träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela