Madde

nyårsafton

Publicerad 2011-01-01 13:42:19 i Allmänt,

Dagen börja med utelek i snön, åk i snadbanke backen och snögrotte bygge ute i snöhögen.
På kvällen åkte vi till Mia och Anders och fick god mat och trevligt sällskap. Robert jobba så det va jag och Killarna.
Straks innan tolv skulle vi ut och skjuta lite raketer med Oliver och då insåg jag att nu måste vi ta oss hem för det hade kommit så mycke snö och mer kom det. Vägarna va inte plogade så det va svårt att köra och läskigt.Gick i ca 20-30 km i timmen.Vi kom lagom hem till tolv slaget så vi kunde kolla på alla fyverkerier.William vart rädd och börja grina så vi fick gå in och kolla mera.


Hopp i backen


Kollar in hoppet


Snögrotta på gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela