Madde

Ella bella bus har fyllt 1 år

Publicerad 2011-01-08 17:23:47 i Allmänt,





och idag va vi där på kalas.Mia hade gjort så mycke gott så man kan inte motstå som vanligt. Tårtan har hon gjort själv och den va så fin.
Ella fick en prärievagn med tillhörande häst och två små figurer till. Hoppas hon kommer gilla den tar väl ett litet tag till innan hon fattar hur hon ska leka me den. Men det va lite det jag ville åt att det ska räcka ett tag.den va från 1½-4 år.
Nu ska det bli middag och se slänger vi oss på soffan och slappar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela