Madde

2 timmar senare

Publicerad 2011-01-24 05:59:07 i Allmänt,

Vid frukost bestämde vi oss för att åka till eriksdalsbadet. Vi packar in oss i bilen och börjar vår färd. Jag blir doclk tvungen att köra,inte alls bekväm med att köra på ställen jag inte känner till.
Vet vart vi ska men inte hur va ska komma dit. Det blev ett väldigt snurrande och några missade avfarter men till slut kom vi fram och det blev en mysig söndag.
Tycker dock inte att det va så jätte roligt bad så kommer inte åka dit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela