Madde

Trassel

Publicerad 2011-02-27 18:29:06 i Allmänt,

I dag skulle vi åkt och hälsa på bästa familjen Roberts.Men fick ett tråkigt telefonsamtal i går eftermiddag,dom hade blivit magsjuka.Så det va bara till att ändra om planerna ville inte bara sitta hemma en dag till. Så i dag när vi vakna boka vi biljetter till filmen trassel. Jätte rolig och bra film.

Killarna va jätte duktiga vi åkte in till kl 10 och börja med att kolla lite affärer och det brukar gå så där, men dom va positiva hela tiden. Några av affärerna va ju för att hitta saker till oliver så då blev dom ju lite mer engagerade. Han behövde nya vantar och nya vinterskor. Fattar inte va han gör när han är ute, han har haft tre par vantar och jag har lagat dom typ tre gånger och nu gick det inte mer. Men det va slut överallt men tillslut hitta vi på intersport.
Sen Handla jag lite underkläder på hm för dom hade 20% på ett köp fram till i dag.Kolla runt lite och kände att det är dags att boka en dag med mamma för lite shopping hade kommit in massa fint =).

Sen blev det film och som sagt den va super

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela