Madde

Rivstart!

Publicerad 2011-12-08 18:54:43 i Allmänt,

I morse vart det en rivstart. Fick ett samtal 6.20 av en från städ på skolan. Hon säger jag står här med två barn och deras föräldrar, det far inte kommit någon och öppnat. Vi öppnar kl.6.00 så de har stått där i 20 minuter. Det va inte jag som skulle öppnat och det va tur att jag precis hade gjort mig i ordning så jag snabbt kunde rusa dit . Frukost fick jag hoppa över och äta med fritidsbarnen. Sen har dagen rullat på och nu är det helg för mig. I morgon blir det lussebulls bak till dopet som brorsan ska ha på lördag, så ska jag ta mig ut och plocka lite granris till en krans. Jag har tänkt att jag ska göra en krans sen 1:à advent men inte hunnit med, men i morgon då jäklar :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela