Madde

Kan utan stöd :)

Publicerad 2011-12-29 16:37:38 i Allmänt,

Så efter två dagars jobb är jag ledig i fem dagar igen:) . Slutade tidigt i går så då han jag med att röja av huset så vi har kunnat ha det mys i dag. Eftersom vädret är trist så har dagen bestått av pusselbygge, Uno och skridskor. Så kul och se för William släppte stödet på isen i dag och upptäckte att det gick fin fint utan, stolt mamma.
Oliver hamnade sen hos Elias och ska sova över där. William blev knäckt så pigga upp han med att få hyra en film, så han tittar nu på smurfarna och jag har plockat undan i källaren. För ställde bara ner alla tomtar och massa annat där i går, men nu är det fint där nere med.
Dags att börja tänka på maten och sen ska det bli cirkelfyse i kväll är tanken om Robert kommer hem i tid vill säga .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela