Madde

Dopet

Publicerad 2011-12-10 21:40:33 i Allmänt,

Dopet gick bra och jag fick stå och hålla Elvira längst fram så nu är jag fadder/gudmor. Elvira va jätte duktig. Efter kyrkan vart det god mat och fika. Hon fick ett tittskåp av oss. Jag blir så irriterad bara, för jag bad Robert för länge sen ta kort på Elviras gosse djur. Det är en hund och den skulle jag göra och sätta högst upp på skåpet. Så när jag ska göra hunden har han raderat hunden. Så jag gör som jag tror att den är svart med bruna detaljer. Men den va ju grå med ljusbruna detaljer, så nu vill jag göra en ny så det blir som det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela