Madde

WIIII

Publicerad 2011-08-26 11:28:04 i Allmänt,

Det är fredag opch jag älskart. Helgen framför oss och det blir lite kalas,kräftskiva och massa mys med familjen :)

Gjorde en matlista för månaden som kommer och de dagar som är kvar barnen har fått sagt sitt och jag har kollat så det inte blir samma hemma som på skolan och dagis.

1.  Chikybits pomfrites och sås
2.  Kräftskiva
3.  Köttgryta potatis
4.  Kycklingfile fyllda med fetaost och soltorkadetomater och ris
5.  Potatisbullar
6.  Fiskpinnar ris spenat
7.  Köttfärslimpa potatis sås
8.  Kött potatis i ugn sås
9.  Taco
10. Hemma gjord pizza
11. Fiskgratäng mos
12. Falukorv makaroner
13. Köttfärsås spaghetti
14. Pannkakor
15.
16. Kycklingpaj
17. Hamburgare
18. Köttbullar makaroner
19. torsk i ugn potatis
20. kyckling med wokade grönsaker och nudlar
21. Pasta med ost /skinksås
22. Pannbiffar potatis kantarellsås
23. Kassler/potatisgratäng
24. Lasange
25. Lax i ugn couscous
26. Ungsfalukorv med mos
27. ungspannkaka
28. Hemma gjord pizza
29. ocst/skinkpaj
30. Makaronipudding

Kankse kan inspirera någon, lätta maträtter nu när vardagen sätter i gång på riktigt. Den 15:e ska jag bjuda en kollega på middag så det blir en suprice.

Ha ne trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela