Madde

Vardag igen

Publicerad 2011-08-23 17:52:40 i Allmänt,

Så är vardagen igång igen. Alla fall för mig men nästa vecka är det helt på riktigt med lämning och hämtning. Fotbollsträningen är igång och snart börjar väl bandyn också. Så vill jag hinna få in nått/några tränings pass. Allt löser sig och kommer bli bra men innan man kommer in i allt efter semestern.
Tur lill prinsen får sitt på dagis ett år till. Simskola och så Tennis men sen får vi allt ta och hitta på nått åt honom också.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela