Madde

Tittskåp i lite mindre storlek

Publicerad 2011-08-31 22:11:36 i Allmänt,

Så skönt att sluta tidigt. Öppna i morse och började kl 6 och så sluta jag kl 14.30 så nice. Har hunnit med massor här hemma. Börja med att springa spåret och R hämta barna. Sen blev det tidig middag då R skulle i väg och jobba. William fick en kompis här hemma så han va upptagen med det. Oliver hann med att läsa två kapitel ur sin lånebok innan fotbollen och sen spela han tv-spel. Jag hann med att måla stolen en gång till göra klart alla ler saker till mitt tittskåp. Så nu är skåpet klart och stolen. Den ska bara torka så kan den sen få sin plats i sovrummet. Så va jag, V och W ner till Olivers forbollsträning. Sen vart det mer lek här hemma och jag började städa köket medans Oliver läste två kapitel till ur sin bok.Sen fortsatte jag med resten av huset när jag ändå va i gång,bara barnens rum kvar i morgon.
Och så till sist har jag precis förberett köttfärslimpan till i morgon som fyldes med bacon och kantareller. Behöver nån av oss bara ställa in i ugnen i morgon och sätta på potatisen, Skönt!

Go´natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela