Madde

Sommar igen eller???

Publicerad 2011-08-27 10:05:58 i Allmänt,

I går slutade jag halv 11.30. Så skönt, gick hem och hade det bara bra. Viktor kom hit och lekte vi hämta i skolan och hade Klara med oss hem. Gick ut och tog mig PW och när jag kom hem så kom det fina vädret igen. Sol och blå himmel.
Vatten spridaren togs fram och det vart hopp på stuttsmattan med vatten under, så härlligt och se dom.

Verkar som det blir minst lika härligt väder i dag ska njuta hela dagen och ladda inför kvällens kräftskiva :)

Ha en bra dag alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela