Madde

Slut på friden och allvaret har börjat

Publicerad 2011-08-15 19:49:22 i Allmänt,

Helgen är varit super duper skön,lungt,tyst och jag har fått massor gjort här hemma.
I går kväll kom mina kära hem och det va så mysigt att får träffa dom igen för även fast jag har haft super duper skönt så har jag saknat saknat och saknat dem också.
I dag börja allvaret igen på riktigt,de två dagar jag jobba förra veckan va ju bara planerningsdagar och lite smygstart. I dag va det på riktigt igen kan jag lova :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela