Madde

Regnig dag på arkadien

Publicerad 2011-08-20 18:55:16 i Allmänt,

I dag har vi vartit nere vid arkadien hela dagen. Oliver har haft fotbolls match, det vart tre stycken matcher och dom vann två. Så hade vi kioskarbete mellan 12.30 och 15.30. Vi hade tur att vi inte fick morgon passet för det hade varit full fart, vi hade det lungt och skönt.

Så har jag fått massor av mina möbler sålda som jag la ut på ikeas köp och sälj. Det är så bra för är man ikea family medlem så är det grattis och då läggs det upp både på deras sida och blocket. Men det måste vara saker köpta från ikea.
Så nu har jag fått två garderober,två malmbyråer,ett vitrinskåp, sängstomme och sängbrord sålda. Lite små saker kvar.
Skönt att bli av med de.

I kväll blir det lite godis och film

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-08-21 20:40:12

Smidigt! Har ett par saker från ikea som ska säljas det måste jag kika på! Vad fick du för stommen? Och vad sålde du malmbyrån för? Vi har oxå en som vi vill bli av med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela