Madde

Mysig kväll med skogspromenad bad och korvgrillning

Publicerad 2011-08-03 20:32:20 i Allmänt,

I dag har det inte hänt så mycket varit hemma och inte gjort nått. William har varit hos Viktor och Oliver har haft en kompis här hemma. Vid halv fyra tiden så åkte vi i väg på lite utflykt. Tog med oss lite korv badklader och vårat glada humör.
Sen åkte vi till ett natutresarvat i Fasterna. Där gick vi en skogs stig,grilla korv och killarna bada och byggde koja.
Det vart en super mysig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela