Madde

lek,shopp,flytt,städ och bygg

Publicerad 2011-08-09 20:08:05 i Allmänt,

Dagen har varit fullspäckad. Vi börja med byggmax för att inhandla till våran sänggavel robert ska bygga.Sen åkte vi till Lek och Bus vid infracity i Upplands Väsby. Det va ett jätte stort lekland och killarna tyckte det va super.
Sen har vi shoppat spån till mössen, garderob,sängben,tv-stativ så tv:n kan sitta på väggen.
I går börja jag röja i Olivers rum och lite i vårat och i dag så har vi bytt rum mellan oss. Massa har tagits bort och burits ner i källaren och så ska jag lägga ut det på blocket.
Robert har precis byggt våran sänggavel så den ska jag måla,kankse grundar den i kväll om jag orkar.Har precis tagit en paus i allt men måsta snart ta tag i vårat rum där det ligger kläder över hela sängen. Kul med lite nytt. Ska nog beje mig på lite jackt i helgen efter nya gardiner till vårat sovrum är lite inne på att jag ska ha turkost men vi får se.
Bilder kommer när allt är klart.

Ha en bra kväll alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela