Madde

Kräftskiva

Publicerad 2011-08-28 20:44:56 i Allmänt,

Gårdagen tillbringa vi hemma. Börja med en löpar runda,känns riktigt tungt just nu att springa men är ju så skönt efteråt.
Sen vart det lite fix hemma och så hann jag med att njuta i solstolen en timme också. Köpte lite nya blommor till grindstolpoarna och trappen ser riktigt trevligt ut igen. Sommar blommorna började bli så tråkiga.

På eftermiddagen lämna vi barna och tog sen en cykletur upp till Mia och Anders och kräftskiva. Mia hade gjort så gott som vanligt. Det vart en härlig kväll som vi tillbringa ute,åt kräftor,spela kubb och snacka massa skit. Topp betyg med andra ord :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela