Madde

Haft lite fullt upp

Publicerad 2011-08-12 22:02:21 i Allmänt,

Det har vart lite mycke det sista dagarna. Det har fixats med rummen,varit kompislek, shoppingtur till norrtälje med mamma och så har jag ju börjat jobba.
Vårat rum blev super bra är så nöjd varje gång jag går förbi tittar jag in och känner bara i hela kroppen att det blev så bra.
Jag började jobba i går och Robert beslöt sig för att ta med sig ungarna till Kärra.Så jag är nu mera alldeles själv här hemma och det är så tyst och skönt men samtidigt väldigt tomt.
Direkt när han sa det tänkte jag att nu ska jag boka upp mig och göra massa saker men så till slut tog jag beslutet att nä jag ska bara vara och ta de som det kommer. Det ända som är inbokat är en lunch dejt med tjejerna i solna i morgon som vi betsämde i början på veckan,MYS.

I dag har vi varit på skebobruk med jobbet och fått en guidad visning där man gör öl och på mussét sen vart det ölprovning och middag. Ingen öldrickare så ingen höjdare för mig direkt men de andra tyckte det va bra. Maten va super god och det är ju ändå kul att göra nått med sina kollegor.

Bilder på rummen kommer men Robert tog ju med sig kameran så det får vänta.Vill inte ta med min digitalkamera för nu är man så van vid systemkameran och det blir så mycke finare bilder så får det vänta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela