Madde

Båtutflyckt

Publicerad 2011-08-06 16:38:49 i Allmänt,

I går fredag beslöt vi oss för att ta en tripp med Viking Line från Kapellskär.Det fick bli en tur fram och tillbaka. På dit resan handla vi i taxfren, åt lite frukost och satt ute på däck och njöt.
Hemresan vart det smörgåsbord. Massa med god mat och för en gångs skulle funka det jätte bra med killarna. Dom fick en liten pysselbok av personalen så dom hade lite och göra medans dom inte åt. Förrätten va inte så mycke för dem men sen gilla dom att gå och plocka lite av varje. Efter det vart det lite trolleri för barn och så fick dom va med i en trolleri/cirkus skola. Vi hann med att spela lite också på maskinerna det tyckte dom va kul.
På väg hem sen så stanna vi till lite i norrtälje och kolla lite. På kvällskvisten så tog jag mig ut i spåret och det va så skönt efter all mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela