Madde

Vart tog det fina vädret vägen???

Publicerad 2011-04-04 11:20:48 i Allmänt,

Söndag coh vädret är skit. Hade verkligen sett framemot sol och en varm söndag men nä varför då. Det gjorde att mitt humör inte var det bästa. William och jag cykla ner till badhuset och det vart simskolepremiär, nu ska vi ner 8 gånger till innan sommaren.Han tyckte det va roligt och va jätte duktig.

Sen efter lunch blev det lite röj ute. Killarna har fått fram stuttsmattan och va så nöjda. Jag är inte lika nöjd då den står på altan ända ler fria ytan just nu.



Vid 3 tiden åkte vi till roberts föräldrar och där fick vi middag, efterrätt och fika.Men när fikat skulle fram så klädde jag på mig joggingdressen och tog men en spring tur hem.
Det va den hlegen det nu väntar en ny vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela