Madde

Utflyktsdag

Publicerad 2011-04-17 17:17:14 i Allmänt,

Medans Robert tog med sig William på simskola i morse så ordnade jag lite picknick. Oliver ville leka med kompis och va sur och tvär här hemma. Men nu hade vi bestämt att vi skulle göra en liten utflykt bara familjen.
Så när dom kom hem satte vi oss i bilen och åkte mot furusund.Vid den höga bron stanna vi och gick ner till vattnet det fiskades, åts lite picknick,klättrades i träd och va bara lugnt och skönt.

På vägen hem stanna vi till i norrtälje för vi skulle byta en tröja på hm, men nä då hade dom stängt va helt säkert på att det va öppet. Lindex,Kapphal,Dressman och Åhlens va öppet så fattar inte varför dom har stängt skit surt.

Blev en sväng förbi torpet på vägen hem med lite blommor till mamma.


Lite fiske


Sugen på lite fika


Tussilago


Lite upptäcktsfärd


Trädklättring


Jag vill också komma upp

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela