Madde

Underbara barn...

Publicerad 2011-04-08 15:09:20 i Allmänt,

Underbart brejk på jobbet i går.Efter lunch åkte jag och Solvieg till ikea och shoppa loss lite till fritids. Vi håller på att bygga en scen till barna så vi skulle köpa golv men blev lite annat gott och blandat oxå.
När jag kom hem så möttes jag av William med en kikare. Robert hade kommit hem med den och han va så nöjd med att gå runt me den runt halsen och kolla. Så titta han upp mot himlen och så sa han jag kan se gammel farfar nu han tittar på oss så här ( så visa han att han hade armarna i kors)
Så gulligt! Det kan komma ut så härliga saker ur ungarnas munnar i bland.
underbara bran i mellna åt helt enkelt. Tur att det kommer små ljusa stunder i bland mellan allt bråk och gnäll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela