Madde

Påskharen kom

Publicerad 2011-04-24 20:55:40 i Allmänt,

I går vakna jag av att killarna satt och titta på tv och William prata med Oliver om att dom måst börja leta ägg i fall påskharen varit här.
Så kom dom in och fråga mig om jag visste i fall den varit här men jag sa att jag inget hört än. Dom fortsatte att leta i hela huset men hitta inget. Så jag messa till R att han skulle säga att han sett haren på vägen hem från jobbet och att dom kunde kolla ute.
Tillslut hitta dom ett varist ägg ute och va så nöjda. Innan frukost skrapa dom sina lotter och Oliver va så glad för han va 20:- på en tialott, men så skrapa William sin triss och säger jag har fått 3 lika och vi kolla och det va 50 kronor kul tänkte jag. Så skrapa han nästa ruta och säger det står en 1 och en 0 så det vart ju 500:- han vann.

Dagen fortsatte med pyssel i trädgården och så låg jag i solstolen en del så himla nice. Vi tog oss också en sväng ut på sjön med kanoten alldels stilla och lugnt. Riktigt mysigt faktiskt.Jag va lite skeptisk först.
jag tog mig en springtur mot mamma och pappa vid finsat hämta familjen upp mig för då va jag helt slut. vart nog ca 7 km,NÖJD.
Kvällen avslutades med middag på torpet och det va så gott och mysigt att få träffa mamma och pappa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela