Madde

Långfredagen

Publicerad 2011-04-22 21:47:36 i Allmänt,

Långfredag och mycket står på listan. Hade tänkt ta mig ut och springa innan frukost men när jag vakna och såg att det regna så försvann all den lusten.Så gick och la mig igen efter jag satt på en film till William.
Planen för dagen va att jag och killarna skulle ta oss till Arningen vid halv ett och byta lite kläder,men nu hade R bestämt sig för att han skulle med så vi åkte i väg redan vid halv tio först till Arningen och köpte olja till altan,färg till staketet och lite till. Sen bar det av mot bromma blocks och byte kläderna och kolla runt lite. Vi avsluta vår shopping runda på bauhaus och köpte en svart matta till vår altan/ballkong.
Nu vart det lite spelrum och vi åkte till Mulle Meck parken så fick killarna röja av sig. Oliver va över allt förutom på marken. William sprang direkt till flygplanet och va så nöjd.









Vi två tiden så åkte vi till familjen Roberts för att fira Ingrid som blir 2 år. Vi hade köpt boken Pippi Långstrump och gillar henne så mycket och i dom flesta paket låg det Pippi saker.
Efter fika och lite mys så åkte vi hem för Robert skulle i väg till jobbet. Väl hemma börja jag fixa i jorgubbslandet bort med allt gamalt och på med lite täckbark.
Hann även med att tvätta av alla utemöbler och altan så i morgon kan vi olja och få fram alla möbler. Jag älskar verkigen den här tiden nr värmen kommer och man får ett stort rum till att vara på.Bara öppna altan dörren så är man ute


Söta födelsedagsbarnet som fyller 2 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela