Madde

Jobba lite extra

Publicerad 2011-04-09 09:16:11 i Allmänt,

För ett tag sen hade jag tagit på mig att jobba lite extra på fritidsgården. Efter jag sa att jag kunde så kändes det lite jobbigt att jag hade sagt ja till en fredag kväll. Men den blev så himla bra, vi stängde gården och tog med oss ett gäng tjejer och åkte till fyrishovs badet i Uppsala. Där börja vi kvällen med tacobuffé,mums.
Efter det tog vi oss in i badet och bubbla hade vattenrutchkanne tävling och bara massa mys. Så det vart inte så jobbigt att jobba i alla fall.

Nu ska jag försöka få till ett födelsedagskort till Min Jenny som fyller 30 år i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela