Madde

Härliga dagar

Publicerad 2011-04-28 21:51:45 i Allmänt,

Två härliga dagar till har gått av min ledighet. Åter igen det är så härligt och vill inte tillbaka till jobbet när det är så här härligt väder.
Gårdagen höll vi oss hemma killarna hade kompisar här och det va full fart. Jag börja tvätta fönstrerna som är inått tomten dom andra får vänta tills gatorna är soppade, dom verkar inte ha speciellt bråttom med det i denna hålla.. Så fick källaren sig en omgång tog fönstrerna invändigt och torka av alla yttor som jag kom åt ,dammsög och skura av. Så skönt att få det gjort.
Avslutade kvällen med en tur i spåret 5 km,lite jobbigt då det låg 5 stycken stora granar efter stormen som var.
Lite hinderbana och lite omvägar så gick det bra ändå. Nöjd med min tid va jag oxå så det kändes skönt.

            ______________________ :.: __________________________ 

I dag har det vart det en städ och tvätt dag på förmiddaggen. Killarna va hos kompisar så när jag va klar passa jag på att sitta och njuta av tystnaden i solen innan det va dags att ta sig till doktorn. Har pollen och känner att medecinen från apoteket inte riktigt hjälper.
Dom är så nonchalanta där nere,jag hade tid kl 13.25 den tiden kommer min doktor tillbaka från lunch och går in på sitt rum och jag hör hur han sitter och pratar i telefon. 13.45 kom jag in, samma visa varje gång har aldrig kommit in på den tiden jag ska.
Fick alla fall utskrivet på recept så nu ska det väl bli bra hoppas jag. Men det va kaos på apoteket så jag går dit imorgon igen och hämtar ut.
Så hämta jag barn och åkte till norrtälje,va in på franks färg och kolla in deras sortiment från panduro helt okej men inta allas lika mycke som i affärerna.Visste inte ens att dom hade panduro förens vi fick hem ett reklamblad i veckan att dom skulle ha 15 % där nu. Så köpte lite grejer.
Sen åkte vi och bowla med Therese och hennes barn super mysig eftermiddag. Nu snart dusch och krypa ner i nybäddat det är det bästa jag vet.

Sov gott alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela