Madde

En vecka sent kom det fina vädret

Publicerad 2011-04-10 17:06:34 i Allmänt,

I dag har det varit tipp topp väder =).Jag blirså glad och det är så skönt. Vi har varit ute hela dagen röjt på tomten,klippt lite buskar,plnterat nya påsklijor för stormen förstörde mina. Medans William va på simskola förberede jag och Oliver grillen och såg till att korven va grillad och klar till Robert och William kom hem. Jag och robert börja planera lite för framtida projekt utomhus. Det första kommer bli att bygga ut vedboden sen har vi lite insynsskydd som ska byggas, så vill jag ha en mur och fixa till markenytan runt altanen.
Men som sagt var först blir det vedbo utbygge.
Oliver va på kalas mellan 14-16 och då passa jag på att lägga mig i lä och sola lite så himla skönt!


Vårlökarna blommar


lite krocket


Och så blev det liet snadlådelek

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela