Madde

Stjärnor

Publicerad 2010-09-01 12:11:02 i Allmänt,

Oliver har ett väldigt humör där hemma just nu. Det börja för ca 3 veckor sen otreverlig, tjafsar emot det mest.a man säger,störig osv. Så för två veckor sen bestämde jag mig för att ta fram hans stjärntavla vi hade till honom för länge sen. Han kan få en stjärna varje dag om han sköter sig vilket innebär: hjälper till efter middagen, bäddar sin säng och inte håller på med sina kaxigheter jag skrev om tidigare. Varje stjärna är värd 5 kroner så han kan alltså få 35 kroner i veckan. Första veckan vart det 15:- och förra veckan 25:-. Första gånge la jag upp 7 femor så han skulle förstå hur mycke han kunde ha fått.
Så hans mål denna vecka är att få alla så vi får se hur det går. Hoppas att det ska hjälpa så det blir lite trevligare där hemma. För det har vart jättejobigt.

Så har vi William som blivit stor kille nu: I går när jag hämta på dagis slog det mig att han ska ju få va med i jumpagrupen på måndagar och så tala förken om att det oxå är dags för tennis from med denna termin. Han tillhör nu mera dom stora barnen,han är så stolt.Mammas lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela