Madde

shopping och bio

Publicerad 2010-09-26 20:57:40 i Allmänt,

I natt hade vi som sagt övernattnigs barn och det gick toppen. Så i morse när robert kommit hem tog vi oss ut i skogen en sväng, hitta inte så mycke.
Efter lunch blev Vincent hämtad och då packa vi in oss i bilen och åkte till kista. Blev lite shopping till mig två koftor och en scarf så hitta jag lite fynd på br som killarna ska få i adventskalendern.Tänkte jag ska börja i tid när jag hittar små saker till bra pris så jag slipper stå dom sista dagarna.Dom hade flera lådor med nedsatta saker så det va toppen.Så är det bra att jag har det jobb som jag har för jag sa att det va till jobbet och det nöjer dom sig med,hihihi.
Sen blev det middag i resturang torget och efter det bio toy story 3, kul film.

När vi kom hem så hade dom första julklapparna levererats.Madde har vart på ullared så hon köpte lego till bra pris åt killarna. Skulle vilja komma dit själv men nu vart det ju så att vi åker till turkiet så får vara nöjd med det.

Kommentarer

Postat av: Solveig

Publicerad 2010-09-28 21:29:38

Pm man får välja så väljer man väl självklart Turkiet framför Ullared,eller hur?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela