Madde

Gränby och Kräftskiva

Publicerad 2010-09-05 19:00:08 i Allmänt,

GRÄNBY CENTRUM

Morgonen börja med en power walk innan frukost i går.Det av så skönt va länge sen jag gick har mest blivit löpning.Lite kyligt dock fick sätta på mig fingervantar.
Tidigare i veckan så försökte jag beställa vinterkläder till ungarna men det av leverans tid i mitten på december.Så det fick bli en tripp till Gränby centrum i uppsala där hitta vi en overall till William men inget till Oliver.Han hade själv valt på hm:s hemsida och ville bara ha det som han hade bestämt, men inget av det hade kommit ut i butik än så nu får jag hålla ögonen öppna.Vi hitta dock ett jätte fint sett på intersport men bara jackan kosta 1300 och det ör ju helt sjuk för en barn jacka.

KRÄFTSKIVA

På kvällen körde jag upp ungarna till mamma och pappa.Vi fixa oss och tog cyklarna till Kundby och Malins kräftskiva. Jätte fint hade hon gjort och vi alla tillsammans hade gjort goda pajer och köpt ost och kex mm.
Så kräftor så klart.
Det blev lagindelning och vi leket lite lekar.Jätte kul hade dom gjort, först blev det gissa låt,artist och årtal. Sen så ska det låta, vi hade alla fått en lapp med bilder och i laget skulle man få i hop låtar på en viss tid.Så blev det gissa skisen och till sist skulle man gissa vilken låt en person i laget hade i sina hör lurar, man fick nyna tralla dansa och men inte sjunga.
En toppen kväll helt enkelt. :) :)
Tyvärr dog min kamera så inga bilder, han fota kräftorna.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela