Madde

Dagen efter

Publicerad 2010-09-19 16:56:30 i Allmänt,

Vart en seg dag i dag.I går va vi på kräftskiva, Roberts skift hade kräftskiva så det va alla i gruppen med respektive och barn. Mycke trevligt och egen fiskade kräftor,MUMS.
Vid 23 tiden gav william upp så då gick jag och barnen hem.
Så i helgen har det blivit vin och cider i två dagar och det är inte min kropp van vid så känner mig lite sliten kommer för modligen somna tidigt på soffan i dag.

Vi har vart ute i skogen och plockat svamp,vart 3 st cream fresh burkar.Regnet har verkligen gjort sitt det fanns massor med kantareller dock  massa smått så vi får ta en vända till och hoppas att dom växt till sig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela