Madde

Täby Centrum

Publicerad 2010-10-01 21:09:07 i Allmänt,

Idag har jag och william vart med mamma/mormor i täby centrum. Det blev vinterskor och handskar till Oliver och så ett par handskar till william från stadium.
På hm hitta vi t-shirts och tjock törja till oliver och William valde en skjorttröja.
Sen vart det lite lunch för att sen dra vidare på lite shopping.Köpte lite nya stämplar på panduro,växla pengar på forex till resan :D

Jag hitta ett par stövlar på din sko som jag fick av mamma och pappa TACK. Hitta ett par till stövlar som jag gillade jätte mycke dom va lägre , köpte dom inte men dom sitter på näthinnan.
Efter all shopping bar det av hemåt och så blev det städning och gräsklippning här hemma av oss.

Innan middagen blev det ett jumpa pass, testa Malins pass för första gången denna termin och det va super men måste köra ett par gånger så man kommer in i det.

Till sist handbolls match och invigning av nya sporthallen.
Nu slapp i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela