Madde

Lite julkänslor...

Publicerad 2010-11-11 22:37:17 i Allmänt,

Som sagt det har varit lite jobbigt på jobbet en tid och verkar inte vara över än men i veckan bestämde jag mig för att det inte ska få ta all min kraft. Så jag tog tag i mina kvällar och har nu tränat lite och så har jag börjat göra lite julkort. Tänkte först att jag beställer kort med ungarna på men så gick jag in på panduro och fick genast lite julkänslor och börja kolla bland pysslte och bestämde mig för att det är klart jag ska göra egna kort. Så jag köpte en del och i måndags börja jag pyssla framför tv:n.

I dag har det inte blivit mycke pyssel.Kom hem och va lite med barna sen börja jag lägga rent och städa lite här hemma vips va det dags att åka på fotbollsträning med Oliver. Sen hem och fortsätta här hemma. Vart sagoläsning för William och sen läste Oliver för mig så kul och höra hans framsteg.Det flyter på bra och han orkar mer och mer. Stolt mamma! :)
När killarna somnat vilket dom gör sekunden man gått ut från rummet så satte jag mig framför datan och har nu fått i hop ett mail till min chef ,får se om jag får någon respons.

Nu väntar sängen och i morgon ska jag ha en mysdag med William medans Oliver är i skolan, sen får vi ha mys alla tillsammans vilket brukar bli så där då dom inte klarar av att va nära varandera just nu.

Lite julkorts bilder











Kommentarer

Postat av: Majsan

Publicerad 2010-11-12 13:29:50

Hej,hej Madde!Vilka fina kort,må så gott,ha en trevlig helg,kram...

Postat av: solveig

Publicerad 2010-11-12 23:00:26

Vilka fina!Ser fram emot julen! Får lite prestationsångest när jag ser så fina kort.Kramisar från Granvägen!Det kommer ordna sig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela