Madde

Ishalls besök

Publicerad 2010-11-20 12:07:55 i Allmänt,

I dag har jag rödvinshuvud,men va spelar det för roll det är bara köra på. Robert jobbar dygn och jag är hemma med killarna. Oliver har tjatat länge nu om att gå till ishallen så jag packa i hop allt och tog oss dit i dag.Helt själva va vi.
William va jätte duktig! Från att bara rammla förra året så stod han nu stadigt med stödet och tog sog fram riktigt bra.


På väg till ishallen


Ska jag våga


Japp med stöd gick det galant


Oliver kör sick sack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela