Madde

slappar dag i regnet

Publicerad 2010-05-23 18:58:54 i Allmänt,

Hade hopp om sol i dag me och bara få sitta i solen och slappa.Men vakna till regn och det fick bli slapp inne i stället.Dagen börja härligt. William vakna vid 5 och hade jobbigt med ögonen så jag gick upp och tvätta dom åt han och sen sa jag till han att lägg sig i gen att kl inte va mycke ,men när robert gick upp vid 6 hörde jag hur han gick upp. Fn tänkte jag inte sovmorogn i dag heller. Men när robert gick kom william in till mig och la sig brevid mig och så somna han om,YES.
Vakna till sen igen vid kvart över åtta då oliver kika in men han gick och byggde lego som han fick i present igår. Så jag vakna sen igen kvart över nio så gick upp och åt frukost med Oliver, sen vid halv tio vakan william. Härligt härligt.

Dagen har inte bjudit på något kul alls. Oliver lekt med en kompis och jag bara slappat.

Två av mina beställningar på tittskåp blev klara i går.



Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2010-05-24 20:13:27

Vilken söt liten prinsessa!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela