Madde

Skansen besök

Publicerad 2010-05-13 18:38:59 i Allmänt,

Torsdag och vi va lediga alla tillsammans, så ddet fick bli ett skansen besök.Mycke mysig dag och lagom varmt väder. Killarna va nöjda och glada.
På väg hemma stanna vi till i Täby C och handla lite sommar kläder till Oliver och William.
Jag såg en skit snygg kavaj på vero moda men den fanns ju inte i min storlek så klart,TYPISKT!

Väl hemma så har jag fått hallonlandet klart så nu är det bara det här små fixet som behöver göras under somaren.
Vill till plantaget snart och köpa upp blommor så man kan göra fint med krukor lite här och var.

Nu blir det dusch och sen filmtajm. Det blir närmre bestämt Avatar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela