Madde

hej svejs

Publicerad 2010-05-25 18:13:04 i Allmänt,

Inte mycke som händer här inte. Pollen och så en förkylning på det kan det inte bli bättre???
Nu vill jag bara bli fri från pollen och allt va det innebär, kunna ha mina linser igen och solbrillor utan att behöva få ont i huvudet för att jag inte kan ha dom på mig.
Vi kunna känna mig mootiverad att gå out och power gå eller jogga utan att man känner sig helt slut för att näsan är täppt och man inte får luft.
Jag vill leva nu när det är sommar och härligt inte behöva lida .

Lite gnäll från mig
hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela