Madde

Äntligen klart

Publicerad 2010-05-01 21:47:32 i Allmänt,

I torsdags va röris här och gjortde det sista i badrumet och i går va vi i uppsala och köpte dom sista små sakerna så nu är det klart :D
På kvällen i går va vi på middag hos Mia och Anders med barn och så va det goa vänner till dom där oxå.Mycke trevligt och god mat. Vid nio tiden åkte vi ner till brasan, vi trodde den redan va tänd men vi kom precis när dom skulle tända.

Idag har det vart en härlig dag hemma,förutom mitt monster till minsting han har haft sånt humör i dag så man skulle vilja sälja han....














Så skönt att man kan ta undan duschdörrarna så blir det lite mer yta.
Letade efter gamla bilder på badrumet men tydligen glömde vi ta före bilder så irreterande för det har jag gjort till alla andra rum. Men ni som vet hur det såg ut innan ser ju lyftet. Till er andra så är det så att vi har byggt ut och fått det större och i stället för nått turkost kakel så är det nu vit och ljust. Så skönt att det är klart

Kommentarer

Postat av: Solveig

Publicerad 2010-05-02 00:20:55

Jättefint blev det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela