Madde

äntligen fick jag det gjort...

Publicerad 2010-05-18 12:07:08 i Allmänt,

Sen dom soppa gatorna så har jag tänkt att jag ska tvätta fönstrena och det va ett tag sen om jag säger så.
Hela helgen har jag dragit på det men i går efter jobbat blev det gjort dock lite slarv tog bara ut och insidan inte i mellan. Gardinerna tvättade sturkna och uppe dom med.
Sen blev det tittskåps fix har två beställningar. Jobbar i kväll så i morgon får jag göra klart dom.

Nu ska jag snart lämna William på dagis och sen till jobbet.
Njuta av det härliga vädret vi har man vet aldrig när det slår om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela