Madde

4 års konrtoll

Publicerad 2010-05-11 08:01:18 i Allmänt,

I går måndag va jag och william ner till bvc på fyra års kontroll.Nu mer vägde han 18 kg och va 105 lång,räkna bra och knäppte knappar,satte pärlor på tråd och rita en bubbe.Synen bra men så kom vi till hörseln och där va det värre. Hon fick ingen reaktion på höger öra,så vi ska tillbaka den 21:a och göra om testet.

Natten vart så där William vart gnällig som bara den och det är ju inte så konstigt när han vaknar med feber och helt gul i vänster öra. Så det är bara ringa doktorn i dag. HOn på bvc kolla i öronen i går och sa att det såg så fint ut.

Är ju hemma igen så ni ska få lite uppdaternig från Wien snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela